GRANS: Un curs ple de grans Moments

4T: CLASSE DE MOMENTS

La classe de 4t tenim un nom: Moments.

Aquest any el tema del centre és Arenys360 i celebrem els 20 anys d’escola donant el nom a les nostres classes  d’associacions i entitats del municipi.

Nosaltres vam triar vincular-nos amb l’Associació Moments. Es tracta d’una associació de fotografia on es reuneixen per gaudir de la seva passió el Ton, el Pere, el Lluís i l’Antonio.

Durant el curs els infants de 4t hem anat a veure exposicions de fotografia que han organitzat (“Fauna i flora”, “Illes Feroe” i “Impressionisme”) i els membres de Moments han vingut a la nostra escola també per fer tallers i activitats amb nosaltres (exposició de Nadal, fira d’entitats de les Jornades Culturals i taller “Macro”).

Per acabar aquest any tan fructífer i interessant vam decidir fer una cloenda molt especial: faríem una exposició conjunta de Moments i la classe de 4t de l’escola. La vam titular “Canviem La Mirada”. Es tracta d’una exposició on es presenten les coses que no ens agraden de la societat i que volem canviar, exposem com ens agradaria que fossin.

Vam moure’ns per trobar un espai per dur a terme la nostra exposició i gràcies a l’Ajuntament vam aconseguir poder fer-la a la Biblioteca Josep Mateu i Miró de Castellbisbal.

Vam muntar l’exposició amb fotos que ens van fer el Ton, el Pere, el Lluís i l’Antonio a l’escola. Vam treballar tots i totes en equip. I vam decidir que l’exposició fos pública i oberta a tothom.

Va arribar el GRAN DIA: el 7 de juny vam inaugurar la nostra exposició!!!

Amb molts nervis, vam presentar-la davant de les nostres famílies, mestres i amics i amigues i de públic en general que va venir a compartir-la amb nosaltres.

Encara la podeu visitar fins el dia 30 de juny.

Volem donar les gràcies a l’Associació Moments per haver-nos acompanyat i col·laborat amb nosaltres durant aquest curs.

Heu sigut una gran inspiració!