Preinscripció 2020-2021

La preinscripció escolar serà entre el 13 i el 22 de maig

Es podrà fer de manera telemàtica o bé presencial amb cita prèvia

Es poden matricular al primer curs de segon cicle d’educació infantil (P3) els infants que compleixen 3 anys el 2020 (i els més grans que han fet una retenció a la llar d’infants o que tenen un informe d’avaluació psicopedagògica de l’equip d’assessorament psicopedagògic que ho aconsella).

S’han de matricular al primer curs de l’educació primària els nens i les nenes que compleixen 6 anys el 2020 (i amb d’edat diferent que procedeixen del darrer curs d’educació infantil).

Preinscripció telemàtica

A partir del 13 de maig i fins el 22 del mateix mes es podrà fer la preinscripció escolar telemàtica.

El tràmit es podrà fer tot online a través del portal preinscripcio.gencat.cat (en actiu a partir del dia 11 de maig)

S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària -escanejada o fotografiada- mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial de l’Escola, a8053431@xtec.cat.

Preinscripció presencial

Per a aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, la preinscripció presencial estarà disponible del 19 de maig al 22 de maig inclòs. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia per mitjà del correu electrònic de l’Escola, a8053431@xtec.cat

Preinscripció presencial amb seguretat

En cas que hagueu de fer la preinscripció de manera presencial, recordeu:

• Al centre hi ha d’anar el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona). No cal venir acompanyat/ada de l’infant.
  • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, podeu autoritzar, per escrit, a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.
  • Heu de portar la documentació corresponent per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.
  • Seguint les indicacions sanitàries, fora bo us equipéssiu amb mascareta i guants, homologats.
  • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Documentació que cal aportar

Els documents a presentar en el moment de fer la preinscripció són:

• Sol·licitud de preinscripció Curs 2020-2021 degudament emplenada. (El nom i codi del nostre centre és: Escola El Roure 08053431 L’alumnat de P-3 no té número identificador IDALU. La resta de alumnat ho ha de sol·licitar al centre on està cursant els estudis).
  • Original i còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i còpia del DNI de l’alumne o de l’alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Targeta sanitària (TSI) del nen o de la nena.

• Carnet de Vacunació del nen o de la nena, actualitzat.

• Volant d’empadronament. L’haureu de sol·licitar a l’Ajuntament.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

La falsedat o el frau en les dades al·legades o en la documentació aportada comporta la invalidació dels drets de prioritat i fins i tot, si escau, la pèrdua de la plaça assignada.

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment al correu electrònic de l’Escola:  a8053431@xtec.cat