Beques menjador 2020-2021

Ajut individual de menjador escolar

Qui ho pot demanar?

Dues possibilitats:

1- Pare, mare o tutor/a legal d’alumnes escolaritzats en els nivells d’Ensenyament obligatori, en el segon cicle d’educació infantil i en centres d’Educació Especial  de la comarca de l’Alt Penedès, als quals no correspon la gratuïtat del servei i  que varen presentar la sol·licitud d’ajut individual de menjador en aquest Consell Comarcal per la convocatòria del curs 2019-2020 i DECLAREN QUE NO S’HAN PRODUÏT CANVIS en les dades o documents aportats en aquella  convocatòria.

2- Pare, mare o tutor/a legal d’alumnes escolaritzats en els nivells d’Ensenyament obligatori, en el segon cicle d’educació infantil i en centres d’Educació Especial de la comarca de l’Alt Penedès, als quals no correspon la gratuïtat del servei que:

NO van presentar sol·licitud en aquest Consell Comarcal per la convocatòria del curs 2019-2020.

Varen presentar la sol·licitud pel curs 2019-2020 però han sofert modificacions en les dades o documents. aportats.

Quan es pot demanar?   NOVETATS!

Per sol·licitud telemàtiques:

De l‘1 al 19 de juny del 2020, ambdós inclosos (Consulteu el web del Consell Comarcal de l’Alt Penedès).

Per sol·licitud presencials

De l’1 al 5 de juny del 2020 a l’Ajuntament de Pontons.

– A l’Oficina Comarcal d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, carrer Hermenegild Clascar, 1-3, de Vilafranca del Penedès. Cal sol·licitar CITA PRÈVIA a través de la web del Consell o bé per telèfon al 674.667.899, 674.669.590 o 938.900.000

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS SOBREVINGUDES:

Alumnes   de    nova   matriculació.   Les  famílies  d’alumnes de P3 i matriculats  amb posterioritat a l’1 de juliol podran presentar la sol·licitud fins al 30 de setembre de 2020.

– Els  alumnes matriculats amb posterioritat a aquest  termini,  podran presentar  la sol·licitud fins  a  30  dies  naturals posteriors  a la  data  de  matriculació  i  com a màxim  al  30  d’abril de 2021.

*Excepcionalment,  i  d’acord  amb les  bases, podran sol·licitar l’ajut fora d’aquest  termini  i fins al 30 d’abril de 2021 els alumnes d’unitats familiars que la seva situació econòmica s’hagi vist greument afectada per causa de força major i degudament justificada amb posterioritat a la finalització del termini ordinari de presentació.

Preu de tràmit
Gratuït.

Trobareu més informació al web del Consell comarcal de l’Alt Penedès (Feu-ne un clic damunt el logo)