COL·LABORACIONS

AJUNTAMENT DE PONTONS

L’Ajuntament De Pontons col·labora activament amb l’escola, ajudant econòmicament en la realització de diferents activitats pels alumnes tals com:

• Sessions de piscina al Complex Poliesportiu de Vilafranca
  • Transport de piscina al Complex Poliesportiu de Vilafranca
  • Dotacions econòmiques  pel servei de menjador
  • Dotacions econòmiques per material escolar
  • Col·laboració en l’adequació dels espais necessaris del Centre Cívic i la Plaça de l’Ajuntament per les festes de Nadal, Carnaval i Sant Jordi.

AGENTS FORESTALS

Vivim en un entorn privilegiat on hi ha una flora i fauna que cal preservar. Per tal de conscienciar als nostres alumnes d’aquest tresor els agents forestals ofereixen activitats gratuïtes al centre per treballar l’ecosistema, la fauna i la cura del nostre entorn natural proper.

FAMÍLIES DE L’ESCOLA

La comunicació amb les famílies és molt important. Considerem que és fonamental crear vincles positius entre l’escola i la família, vincles que repercuteixen directament en el benestar dels nostres alumnes.

Les famílies de l’escola també col·laboren en les diferents activitats i festes que realitzem a l’escola.

GENT GRAN DEL POBLE

Creiem que és  molt important crear vincles generacionals on ambdues parts gaudeixin i aprenguin mútuament. És per aquest motiu que durant el curs portem a la pràctica diverses activitats compartides amb la gent gran del poble, ja sigui relacionades amb les festes que celebrem o amb d’altres activitats.