Calendari de preinscripció i matrícula 2020-2021

• Difusió de l’oferta de places escolars: 8 de maig      Escola El Roure oferta places 2020-2021
  • Presentació de sol·licituds amb suport informàtic: Del 13 al 22 de maig
  • Presentació de sol·licituds amb cita prèvia:  Del 19 al 22 de maig
  • Presentació de documentació: Fins al 25 de maig
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig
  • Presentació de reclamacions: Del 2 al 5 de juny
  • Sorteig del número de desempat:  9 de juny, a les 11h
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny    Consulteu AQUÍ
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny      Consulteu AQUÍ
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici):Del 26 al 29 de juny
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol
  • Llista d’alumnes admesos: 7 de juliol       Consulteu AQUÍ
  • Matriculació: Del 13 al 17 de juliol

La llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió es publica el 30 de setembre de 2020.

Us recomanem anar consultant el calendari per si hi ha modificacions al llarg del procediment.

Altres informacions d’interès

– El departament d’Educació és l’encarregat de fer l’oferta de les places pel proper curs 2020-2021.

– Totes les famílies poden presentar la sol·licitud de preinscripció en el centre que volen en primera opció per optar a una plaça.

– Si ho desitgeu, podeu ampliar la informació a la pàgina oficial del Departament d’Educació.