Bon Nadal!

Per acabar el trimestre i acomiadar aquest 2020 tant “diferent”

Perquè estem contents d’haver pogut venir a l’escola.

Perquè ho volem compartir.

Perquè és Nadal!

Aquí teniu el concert que hem fet a l’escola. Esperem que us agradi.

CONTE DE NADAL

Benvolgudes famílies,

A la classe dels guepards ens agrada molt parlar, així que hem aprofitat aquesta qualitat dels vostres fills i filles per treballar el llenguatge verbal i l’expressió oral.

Com que s’acosta Nadal els nens i nenes us volien fer un regal. Si barregem les ganes de xerrar i el talent artístic que els caracteritza es construeixen coses com aquest conte de Nadal que s’han inventat per vosaltres. Desitgem que el gaudiu!

Bon Nadal!

MINDFULNESS a P3

El Mindfulness és una tècnica d’autogestió emocional mitjançant el control de la respiració i l’atenció dels sentits i els sentiments. Hi ha estudis que demostren els beneficis del Mindfulness relacionats amb la salut, el benestar psicològic, les competències socials i el rendiment acadèmic dels nens.

Aprendre a calmar la ment i centrar l’atenció des de les primeres etapes, afecta positivament a la salut i el benestar i millora les relacions personals i els resultats acadèmics.