Pla d’organització de centre COVID-19

Estimades famílies us presentem els aspectes més importants del pla d’obertura del nostres centre COVID-19
Pla d’actuació en cas de detectar un posible cas de COVID-19.
 Davant d’una persona que comença a desenvolupar símptomes compatibles amb la COVID-19 al centre educatiu:

1. Se l’ha de portar a un espai… Llegeix més»

Ajuts de menjador

Benvolgudes famílies, avui han sortit els ajuts de menjador.
El termini per a demanar un ajut de menjador és del del 7 al 20 de setembre. Un cop passat aquest termini, com en anys anteriors, hi haurà un període obert ( per a nouvinguts i situacions… Llegeix més»

Preinscripció escolar pel curs 2020-2021

Informació del Consorci d’Educació de Barcelona

La preinscripció aquest curs serà del 13 al 22 de maig. Aquest any, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19 la preinscripció serà telemàtica, però del 19 al 22 de maig la preinscripció la podreu fer presencialment a la nostra escola, sempre amb cita previa, ens podeu enviar un mail al correu de l’escola a8001650@xtec.cat

També ens podeu enviar un mail si teniu qualsevol dubte o  voleu consultar-nos alguna qüestió del vostre interès. El més ràpid possible us contestarem a les vostres demandes. Gràcies per la vostra col·laboració.

En petits fem un taller d’encaixos

Els nens i nenes d’infantil hem realitzat un taller al Caixafòrum que es diu “Encaixos”. En aquest taller, un amic interactiu, en Quiric, ens convida a experimentar amb la geometria i  observar les formes en el nostre entorn.
Va ser molt interessant!

Taller saber versar

En aquesta sortida al CaixaForum els nens i nenes de quart ens vam introduir en el món de la poesia reflexionant sobre la construcció de paraules, frases i textos. En l’exploració de la comunicació de sentiments i emocions ens va acompanyar una poetessa que ens va fer partícips de les seves… Llegeix més»

Visitem l’ateneu de fabricació

Els alumnes de cinquè vam visitar l’Ateneu de Fabricació de Les Cors. Vam fer tres xilòfons, per a la nostra aula de música. Els vam dissenyar i els vam construir nosaltres des de zero, va ser una experiència molt gratificant i vam emprendre un munt de coses molt interessants. Només podem donar les gràcies a l’ateneu per ajudar-nos a ser sempre millors.

Infantil visita la ludoteca

De nou, els nens i nenes d’infantil, hem anat a la ludoteca del barri “la casa dels colors”. Ens encanta anar! és un espai fantàstic per jugar i per gaudir!Allí trobem materials i jocs de tota mena: disfresses, titelles, una caseta, matalassos, rodes, cordes, cotxes….… Llegeix més»