Tastet Projecte “Arpilleres”

Teixint fils d’emocions és un projecte que busca crear espais de diàleg i experimentació entre el professorat  per empoderar-lo en l’ús d’una metodologia que, des de l’art, l’escolta i la transversalitat curricular, li faciliti  construir models de relacions, de comunicació i de formes d’organització no violentes a l’aula.

Aquest és el resultat!

Ajuts de menjador 2021-2022

Ajuts de menjador!

Terminis del 27 de maig al 18 de juny

Suport a les famílies que tinguin dificultats per emplenar la sol·licitud que truquin a l’escola i els citarem presencialment a l’escola.

Horaris.

Dimarts 1 de juny. De 13 a 14 o de 15 a 16

Enllaç per a mes informació

• Un cop finalitzada i enviada la sol·licitud, es generarà un resguard que caldrà imprimir, SIGNAR i lliurar al seu centre escolar.

Casals Urbans Estiu Baobab 2021

Casals Urbans Estiu Baobab 2021 estan adreçats a infants que hagin cursat de P4 a 6è de primària. Es duran a terme en dos torns, el primer del 2 al 13 d’agost i el segon del 16 al 27 d’agost. L’horari de l’activitat és de 10h a 16:30h, amb el menjador inclòs.

Casal urbà Baobab a Sant Genís dels Agudells. | Centre Cívic Casa Groga | Ajuntament de BarcelonaDATES INSCRIPCIÓ: Les inscripcions es realitzaran del 31 de maig fins el  23 de juny. Un cop derivats, se’ls hi reservarà la plaça i l’entitat gestora es posarà en contacte amb la família per tal de formalitzar la  inscripció.

Preinscripció telemàtica mitjançant aquest link, enviant un e-mail o trucant a l’entitat gestora: Associació Esportiva Ciutat Vella (622 199 291).

Info famílies

Carnestoltes

Avui hem gaudit d’una magnífica tarda de festa i xerinola amb unes mascares d’allò més originals! Mireu que bé ens ho hem passat!

Pla d’organització de centre COVID-19

Estimades famílies us presentem els aspectes més importants del pla d’obertura del nostres centre COVID-19
Pla d’actuació en cas de detectar un posible cas de COVID-19.
 Davant d’una persona que comença a desenvolupar símptomes compatibles amb la COVID-19 al centre educatiu:

1. Se l’ha de portar a un espai… Llegeix més»

Ajuts de menjador

Benvolgudes famílies, avui han sortit els ajuts de menjador.
El termini per a demanar un ajut de menjador és del del 7 al 20 de setembre. Un cop passat aquest termini, com en anys anteriors, hi haurà un període obert ( per a nouvinguts i situacions… Llegeix més»

Preinscripció escolar pel curs 2020-2021

Informació del Consorci d’Educació de Barcelona

La preinscripció aquest curs serà del 13 al 22 de maig. Aquest any, a causa de les circumstàncies extraordinàries per la covid-19 la preinscripció serà telemàtica, però del 19 al 22 de maig la preinscripció la podreu fer presencialment a la nostra escola, sempre amb cita previa, ens podeu enviar un mail al correu de l’escola a8001650@xtec.cat

També ens podeu enviar un mail si teniu qualsevol dubte o  voleu consultar-nos alguna qüestió del vostre interès. El més ràpid possible us contestarem a les vostres demandes. Gràcies per la vostra col·laboració.