Aula d’Audiovisuals

L’Aula Audiovisual és un espai creatiu d’expressió i comunicació. Aquesta aula permet a l’alumnat passar de ser espectador a ser creador de continguts, utilitzant eines professionals per narrar històries i compartir coneixement.

L’aula compta amb els recursos clau per al treball multimèdia:

  • Creació de Vídeo i Fotografia: Gràcies al kit de càmeres digitals i trípodes de la dotació, els alumnes poden realitzar enregistraments de qualitat, aprenent conceptes com l’enquadrament, el focus i el llenguatge cinematogràfic.
  • Plató de Croma (Chroma Key): L’aula està preparada per treballar amb fons verds, una eina que permet a l’alumnat “viatjar” a qualsevol lloc del món (o de l’espai!) mitjançant l’edició digital, fomentant la imaginació i la producció de telenotícies o documentals.
  • Estació de So i Ràdio: El material inclou micròfons i equips de captació de so essencials per a la gravació de podcasts, entrevistes i falques publicitàries, millorant l’expressió oral i la dicció de l’alumnat.
  • Edició i Postproducció: Amb els ordinadors i les tauletes, els estudiants aprenen a muntar les seves pròpies peces, integrant so, imatge i efectes de manera crítica i creativa.
Desplaça cap amunt
Ves al contingut