Setmana de l’Eix CS

Al llarg de la setmana del 5 al 9 de febrer va tenir lloc a l’escola la setmana de l’Eix. Durant aquesta setmana hem estat treballant el ODS 3 de salut i vida saludable.

Primer vam començar amb una xerrada de nutrició de la mà d’Anna Marin, va ser una xerrada molt interessant i productiva per donar el tret de sortida a una setmana fantàstica.

A partir del ODS que ens tocava treballar, vam fer diferents activitats relacionades amb l’esport, la salut i l’alimentació dins i fora de l’escola. Els alumnes van ser els protagonistes de la setmana i van aprendre molt sobre els bons hàbits i com les nostres accions influeixen directament a la salut.

Com cada any, el dijous gras vam gaudir d’un bon esmorzar al parc de Can Carreras on els nens i nenes van passar una bona estona.

La setmana va acabar amb el divendres de carnestoltes on vam gaudir juntament amb les famílies.