Consell Escolar

El Consell Escolar (CE)  és el màxim òrgan de govern de l’escola on hi ha els representats tots els estaments. El formen l’Equip Directiu  i els representants dels diferents sectors de la comunitat educativa (mestres, famílies, ajuntament -regidoria d’educació- , AFA, PAS i PAE). És presidit per la direcció del centre.

Els representants surten elegits per votació. Els anys parells hi ha eleccions per a la renovació de representants de cada sector.

Les funcions del Consell Escolar

• Aprovar el pressupost del centre, fer-ne el seguiment  i aprovar-ne la liquidació.
  • Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents.
  • Aprovar la programació general anual del centre i la memòria anual.
  • Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis o altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  • Aprovar les normes d’organització i funcionament del centre, així com les modificacions corresponents.
  • Aprovar la carta de compromís educatiu.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Promoure la conservació i renovació de les instal·lacions i material escolar

Per saber-ne més podeu consultar aquest enllaç CONSELLS ESCOLARS de CENTRES

El Consell Escolar de l’Escola El Colomer està format per (pendent la renovació d’enguany):

Presidenta: Marta Batlles i Forns

Cap d’estudis: Anna Valls Vela

Secretari: Marc Camps Bonell

Representant de l’Ajuntament: Eva Martínez Olombrada

Representants del professorat: Silvia Garcia Martí, Anna Valls Vela, Raquel Catalan Martínez, Ana Costas Henríquez, Marta Xicota Tort, Jessica Pinto Bermejo i Alba Ribé Coso.

Representants de pares i mares: Núria Baulenas Ventura, Jordi Castellà Rodríguez, Anabel Antequera Fernández, Marta Ferrera Vidal, Cristina Segura Valverde i Raquel Gómez Codina.

Representant de l’AFA: Laia Camp Bosch

Representant del PAS: Anna Ma González i Fernández

Representant del PAE: Lourdes Estevez Benavides.

*Referents de Coeducació del Consell Escolar: Núria Baulenas Ventura i Anna Ma González i Fernández.