Educació Infantil hem celebrat la setmana de l’Eix.

Aquest curs 2023/24 hem celebrat les olimpíades del Colomer tot potenciant la vida activa i saludable.
Hem pogut gaudir d’un acte inaugural amb tots/es els alumnes de l’escola amb l’espectacle del Jordi Caballé i Anna Mercuri. També vam encendre el peveter amb la flama olímpica que ens ha acompanyat a l’entrada de l’escola al llarg de tota la setmana.
Als matins ens vam trobar tota l’escola a la pista per realitzar activitats esportives; com resistència, zumba i punteria. Després vam fer tallers intercicle de medalles olímpiques, experimentació, jocs i contes d’esports. A les tardes vam gaudir d’activitats esportives, practicant els esports de cada aula: breakdance, escalada, atletisme, equitació, esquí i tir olímpic. Vam acabar la setmana fent entrega de les medalles olímpiques al podi. Tota una experiència divertida i compartida amb tots els alumnes d’Educació Infantil i Primària.

Equip de mestres d’Educació Infantil.

Entrega de medalles