L’escola

L’escola el Colomer és un centre educatiu, de doble línia, que forma part de la xarxa de centres públics de Catalunya, la titularitat del qual correspon al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

L’escola està ubicada als terrenys de l’antic mas el Colomer a la urbanització de Font Granada a un quilòmetre del nucli urbà.

La infrastructura de l’escola inicialment va ser amb mòduls prefabricats. A l’abril de 2.011 es va fer el trasllat a l’edifici de l’escola nova i a l’octubre del mateix any, es va entregar definitivament l’obra, ocupant la part esportiva (gimnàs i pista).

En la construcció de l’edifici de l’escola es va descobrir les restes arqueològiques, que consisteixen en un forn de ceràmica i el seu obrador adjacent del segle XIV.