Instal·lacions

L’Escola està formada per dos edificis principals i una sala polivalent. L’edifici d’Infantil consta d’aules ordinàries dels diferents cursos de P3 fins a P5, també d’una aula de psicomotricitat i una aula de reforç. Aquestes aules incorporen uns patis individuals a la part externa.

L’edifici de Primària, està format per tres plantes. A la planta inferior es troben ubicades les aules d’especialitats (anglès, música i plàstica) així com el menjador i la cuina. Al primer pis, que és la planta per on s’entra a l’edifici principal, trobem les aules de 1r i 2n, la biblioteca, aules de reforç i material i els despatxos de l’Equip directiu així com de consergeria i administració.

Finalment en el segon pis, es troben la resta d’aules, de 3r fins a 6è, aules de reforç i material, l’aula d’Educació Especial i la sala de mestres o reunions.

Totes les plantes compten amb lavabos de nens i nenes i de mestres.

L’escola també compta amb uns patis destinats als diferents cursos. A la part inferior trobem el pati d’infantil, amb el sorral i l’hort. A la part superior, també trobem el gimnàs o sala polivalent, els lavabos i vestidors i la pista poliesportiva amb les cistelles, porteries i recent rocòdrom.