Activitats matinals de l’Eix

Els matins de la setmana de l’eix ens han d’aportar molta energia i benestar a tota l’escola, ja que amb tres propostes diferents ens hem trobat tots i totes a la pista per tal de fer una mica d’esport.

Vàrem començar dilluns de la setmana de carnaval amb un exercici de resistència, corrent al voltant de la pista per tandes (i així evitar aglomeracions i possibles accidents), cada cicle corria una estona en concret, depenent de l’edat dels infants.

Dimarts va ser el moment de moure l’esquelet amb molt bon ritme, ballant i cantant diferents cançons d’ara i de sempre. Tots i totes vam gaudir molt i ens ho vàrem passar d’allò més bé. Hi ha qui ho demana fer tot sovint una cosa semblant i tot…

I dimecres, va ser el dia d’afinar la punteria i fer cistella a diferents cercles que teníem ubicats per la pista. Els més petits i petites de l’escola vàrem poder tenir l’ajuda dels seus padrins i padrines, oferint així també una oportunitat més per poder compartir moments inoblidables.

Una setmana diferent, plena de sorpreses i aventures és la setmana de l’eix, però també plena d’aprenentatges per la vida.