FESTA DE CARNESTOLTES 2024

Benvolgudes famílies,

Com cada any, la Reina Carnestoltes ens va deixar unes consignes i els infants i mestres, les vam anar seguint durant tota la setmana!

A final de setmana, el 9 de febrer de 2024 vam celebrar el Carnestoltes a la pista de l’escola. Unes hores abans, tots i totes vam estar observant el cel per la possibilitat de pluja…. Però finalment, vam poder celebrar la festa tal i com estava previst. Ja ho veieu:  No hi ha res que pugui aturar la diversió del Carnestoltes!

Tots els grups de l’escola van desfilar amb disfresses elaborades conjuntament, des de casa i des de l’escola. Aquest any vam festejar vestits d’esportistes Les Olimpíades de l’Escola El Colomer!  Així doncs, vam gaudir d’un espectacle ple de música, color i alegria.

Aquí teniu algunes fotos de la celebració:

Cliqueu l’enllaç: aquí!

Volem agrair a l’equip de persones de l’AFA per la seva col·laboració en la preparació i organització de la xocolatada solidària. Nens i nenes, famílies i mestres vam poder menjar xocolata i melindros i recollir diners per la Fundació de l’Hospital Sant Joan de Déu.  Com cada any, ha estat un gran èxit!

També volem donar les gràcies a la Comissió de decoració de l’AFA que com cada any, ens va preparar un photocall on vam poder immortalitzar moments especials de la festa.

I per descomptat, volem felicitar a l’equip de mestres per les disfresses tan boniques que han dissenyat, per la seva dedicació en la preparació de la festa, i a la mestra d’Educació Física pel muntatge de les coreografies.

Finalment, volem agrair a les famílies el seu suport i acompanyament. La vostra participació ha fet que el Carnestoltes 2024 hagi estat un dia inoblidable per a tots i totes!

Junts Fem Escola!