COMISSIÓ DE COEDUCACIÓ

Benvolgudes famílies,

El passat curs 2020-21 va néixer a l’escola El Colomer la Comissió de Coeducació formada per un representant dels sectors de la comunitat educativa de l’escola. el Vam poder rebre una formació específica per part del Departament d’Educació i vam poder donar forma al recull de materials i recursos que ja disposàvem.

A la vegada, vam crear l’Espai Lila! un racó que va néixer amb la voluntat de visibilitzar i sensibilitzar a la comunitat educativa, començant pels nens i les nenes i l’equip de mestres de l’escola.  Un racó que continua estant actiu amb propostes, recursos i activitats per treballar a les aules.

Enguany, seguim participant, analitzant i reflexionant al voltant de la coeducació, i el paper que hi tenim tots i totes. Des de l’escola i des de les famílies.

Us fem arribar el document que hem elaborat, on es recull de manera resumida, el contingut del I Congrés estatal sobre la Coeducació, que es va celebrar el passat 29 i 30 d’octubre de 2021.

REFLEXIONS AL VOLTANT DE LA PARTICIPACIÓ AL I CONGRÉS ESTATAL SOBRE COEDUCACIÓ

Moltes gràcies!