FESTA DE LA CASTANYADA 2021

Benvolgudes famílies,

Quin goig i quina il·lusió poder celebrar de nou, tot junts, la festa de la Castanyada!

Va ser un dia molt emocionant amb l’arribada de la Castanyera a l’escola; amb les passejades per l’entorn, amb l’entrega de premis del III Concurs fotogràfic de la Tardor; amb el ball de les danses de tots els nivells, i de menjar les castanyes de nou junts a la pista de l’escola.

L’escola va lluir amb les decoracions fetes des de casa i l’exposició de tot el material. Agraïm la col·laboració de les famílies!

Tanmateix, agraïm la participació de la Comissió de Festes de l’AFA per poder torrar les castanyes per tots els nens i les nenes de l’escola.

A les pàgines de cada nivell, trobarem compartit un petit article i diferents fotografies de la festa. Esperem que us agradin!

Moltes gràcies!