Cursa d’orientació 4t

El dia 24 d’octubre l’alumnat de 4t va fer una sortida al parc de la Torre Roja per tal de fer una cursa d’orientació. Enguany hem pogut compartir la jornada amb l’escola Mediterrània fent grups barrejats de les dues escoles i així poder intercanviar experiències i vivències.

Poder posar en pràctica tot l’aprenentatge que havíem fet prèviament amb els plànols de l’escola i experimentar en un altra entorn tot el que fa referència a l’orientació i les curses ha estat molt positiu.

No és el mateix fer anar el plànol de l’escola que interpretar el del parc de la Torre Roja, però se n’han sortit prou bé i això vol dir que tot el que havíem treballat a l’escola ha estat encertat.

Va fer un dia fantàstic i tots plegats vam gaudir d’un dia a l’aire lliure en un entorn natural molt proper a l’escola.