La bateria del Roc

Fa uns dies, vam viure una experiència molt especial a música. El Roc, alumne de 3r, va portar la seva bateria i, ell sol, la va muntar a l’aula. L’hem pogut tenir a l’Escola durant tres dies. Durant aquest temps, alumnes de diferents cursos han pogut conèixer de prop aquest instrument de percussió, la seva història, les seves parts… i fins i tot, agafar les baquetes i tocar-la. També han fet preguntes al Roc en veure que, tot i ser petit, ja demostra un nivell d’execució excel·lent.

Us enllacem imatges de tots els nens i nenes que van passar per l’aula durant els tres dies que vam tenir-hi la bateria.

Cliqueu sobre la imatge per veure’n més