Entrevista a una dona extraordinària: la meva mare

En el marc de treball de l’Eix Transversal de l’escola, que enguany s’anomena: “AMB ULLS DE DONA”, s’ha proposat a l’alumnat de fer a les seves mares una entrevista. Aquesta proposta es va pensar des de començament de curs i per unes coses i unes altres, no s’havia pogut realitzar fins ara.

Els nens i nenes de 4t, de seguida s’han sentit atrets per la idea i han preparat les preguntes, han assajat i finalment han gravat els vídeos amb les seves mares.

En veure els vídeos, les tutores hem pensat que se n’havia de fer difusió. Són molt emotius.

Per això volem compartir-los amb tothom des de pàgina web de l’Escola.

La participació ha estat voluntària.

Esperem que us agradin!!

LES TUTORES DE 4T

Cliqueu sobre la imatge per veure les entrevistes