DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Aquest dilluns 8 de març, des de la nostra escola vam voler fer un petit homenatge a totes les dones més importants per als nostres infants, i conèixer aquelles que durant els anys van perdurant amb motiu de les seves fites i benefici per la societat en general, com Frida Kahlo, Marie Curie, Clara Campoamor…

Principalment van sortir les mares, que són les grans super heroïnes per als menuts, i que són els seus grans referents en valors i maneres de fer en el nostre dia a dia.

Els nens i nenes actuals, encara veuen diferències laborals, de tasques a la llar, de titulacions superiors… i no acaben d’entendre per què existeixen aquestes desigualtats. Per ells i elles tots i totes som iguals, ja que les tasques que desenvolupem a l’escola la realitzen de la mateixa manera sense cap tipus de distinció.

Tothom estem capacitats per fer-ho tot, i davant d’una dificultat, ens ajudem, però no només un dia… SEMPRE!

Aquí deixem una petita mostra del que vam treballar i desitgem que us agradi molt!

Cliqueu sobre la imatge per veure’n més!