Dia de la fruita

Com cada final de trimestre celebrem tota l’Escola que som uns grans consumidors de fruita. L’AMPA ens ha fet arribar unes capses de mandarines que hem repartit per totes les classes i des d’aquí volem agrair la seva col·laboració, contribuint d’aquesta manera a mantenir una tradició que fa molts anys que vam instaurar a l’Escola i que té com a objectiu fomentar un  hàbit tan saludable com és el de menjar fruita.

Enguany però, no hem pogut fer la festa com la fèiem altres anys, ens ajuntaven a l’hora del pati i repartíem els premis als grups que havien menjat més fruita, després es feia un ball i cantaven la cançó de “La dansa de la fruita”, amb l’ànim de motivar a tothom a triar la fruita els dijous a l’hora d’esmorzar i deixar de banda la brioxeria i d’altres dolços poc adients per la nostra salut.

Tot i així, hem volgut continuar amb la tradició i hem fet arribar a cada classe una capsa de mandarines i als grups guanyadors els hem repartit els premis per mitjà dels delegats/des de cada grup.

La classificació ha estat la següent:

1r  premi  per 6è A

2n premi per 3r B