Cantem Junts “El nen trapella”

El passat 22 de Maig, les nenes i els nens de 4t vam actuar a l’Atrium presentant “El nen trapella”, una Cantata de Dani Coma. Es tracta d’una activitat que compartim un total de 12 escoles de Viladecans, que preparem les cançons i els moviments cadascuna al nostre centre per després ajuntar-nos durant 3 dies i cantar-les a les nostres famílies.

Aquest any ho fem fet acompanyats de música en directe i de l’actuació de la Laia i la Sarai, tots ells, mestres de l’Ateneu de les Arts de Viladecans. En algunes actuacions, han format part de la banda alguns mestres de música de les escoles participants.

Un projecte el del Cantem Junts que ja fa molts anys que dura i que emociona a infants i famílies. Us enllacem algunes imatges i el reportatge que en va fer Viladecans Tv.