6è – Sopar de comiat

El curs s’acaba, el cicle s’acaba, l’etapa s’acaba… i per celebrar-ho, l’alumnat de 6è, acompanyat de professorat i de les famílies, hem fet una gran festa de gala. Una rebuda magnífica molt ben ambientada per les famílies, un sopar per gaudir-ne i agafar forces per la discoteca que teníem preparada al gimnàs i una sorpresa en forma d’un vídeo molt emocionant que els va recordar com ha estat el pas per l’Escola i com n’estem d’orgullosos i orgulloses d’elles i ells. Us enllacem les imatges i vídeos de la nit.

El Trueta sempre serà casa vostra. Us convidem a deixar algun comentari amb les vostres sensacions en aquest article.

Fins aviat!

Cliqueu sobre la imatge per veure’n més