4t. Juguem als Escacs!

Durant 4 dies, l’alumnat de 4t han après a jugar als escacs. Molts ja sabien i per tant a perfeccionat el seu joc.

L’Enric fa anys que ve a l’escola, imparteix aquest taller a 4t, 5è i 6è.

Aquests dies hem passat  una bona estona, tots i totes han augmentat els seus coneixements i estratègies. Han après els orígens dels escacs a l’Índia, el vocabulari en català de les fitxes i  la seva col·locació al tauler, el nom de les jugades com l’enroc, la única jugada en la es que pot moure dues fitxes, la torre i el rei.

A la classe segur que continuarem practicant, aprofitarem la taula d’escacs que tenim al pati per jugar.

Els nens i nenes de 4t han gaudit molt i el hi  agradat  la idea de continuar aprenent.

Jugueu però compte amb el REI!!