2n – Dansem Junts

El passat 29 d’Abril, Dia Internacional de la Dansa, 11 escoles de Viladecans ens hem ajuntat per ballar danses tradicionals, col·laborant entre nosaltres i fent-nos de públic. Vam ballar la sardana curta “Marieta Cistellera” amb l’Escola Garrofer. La dansa amb la què hem tancat aquesta sisena edició del Dansem Junts ha estat, un cop més, el Patatuf, dansa tradicional de Viladecans i Gavà, que hem ballat totes les escoles alhora. Enguany, per primer cop, ens han visitat els gegants de la colla de diables de Viladecans.

Us enllacem un àlbum amb imatges i vídeos de latrobada i un reportatge del Dia de la Dansa del canal de YouTube de l’Ajuntament de Viladecans.

Cliqueu sobre la imatge per veure’n més