RECICLEM, RECOPILEM I EXPERIMENTEM

Un dels quatre eixos amb els que es basa l’escola és el del “Mètode científic”. Per tal de poder treballar-lo a les nostres aules d’I3, vam demanar la col·laboració de la nostra comunitat educativa per aconseguir pell de mandarina.

Gràcies a l’aportació de l’AMPA, un dels dies de la fruita, ens van portar mandarina a tots els alumnes de tots els cursos. Entre tots i totes vam recopilar la pell d’aquestes, les vam deixar assecar i per últim les vam triturar deixant una farina amb una oloreta fantàstica.

A partir d’aquí vam presentar la nostra proposta a l’aula omplint les nostres taules d’experimentació i deixant que lliurement els nostres infants poguessin fer els seus propis descobriments. Entre les nostres observacions vam veure que feien joc simbòlic, posaven en marxa aprenentatges matemàtics tals com: quantitats, capacitats, comptatge, classificació, comparació i transvasaments, formulaven les seves hipòtesis i descobrien a través del sentits.

Cliqueu a la foto per visualitzar el vídeo.