4T- Ruta per la biodiversitat Mas Ratés i Can Trius.

L’alumnat de 4t hem gaudit i après de la biodiversitat en fauna i flora que trobem molt a prop de la nostra escola, concretament en el parc Mas Ratés i Can Trius.
Us expliquem una mica, l’activitat comença en el carrer de Salamanca, asseguts a la pineda l’educador ens explica les accions de foment de la biodiversitat que s’han implantat en la zona, com la col·locació de caixes niu, la plantació i l’eliminació de plantes exòtiques, creació de la bassa d’amfibis, del roquissar dels rèptils, del prat de les papallones i de l’hotel d’insectes, d’arranjament de camins i recuperació de feixes.
Al prat de papallones, on hi ha també l’hotel d’insectes, hem descobert les plantes i els insectes que hi viuen i la seva importància.
A la bassa d’amfibis, hem pogut observar les granotes i les plantes que hi creixen.
Pel camí fins a Can Trius, hem identificat els rastres d’animals amb l’ajuda de fitxes i a través d’un joc de claus hem identificat els arbres i arbustos de la zona.
Per finalitzar la nostra ruta de la biodiversitat, des del mirador de Mas Rates, hem gaudit d’unes vistes espectaculars i ens hi ha permet identificar els punts destacats del nostre municipi i comarca del Baix Llobregat.