3r – Cantata “El Follet Valent”

Dimarts, dia 12 de Maig, ha estat un dia memorable per l’alumnat de 3r. Després de mesos de treball, hem cantat les cançons de la cantata “El Follet Valent” amb música de Núria Juanet i textos de Rosa Nogué i Clara Ripoll. Hem tingut la gran sort de que ens acompanyin els músics i actors de l’Ateneu de les Arts i ens sonoritzin els tècnics de l’Atrium de Viladecans al pati de la nostra Escola.

La pandèmia no ha permès que aquest any ens ajuntem al teatre amb altres escoles de Viladecans, tal com fem habitualment altres anys a l’activitat Cantem Junts, però, docents, músics i Ajuntament hem aconseguit adaptar l’activitat per poder gaudir-la també aquest curs.

Us enllacem l’enregistrament íntegre de l’actuació i unes quantes imatges del dia del concert. Si coneixeu als i a les artistes, no oblideu felicitar-les perquè ho van fer genial!