Tots junts som més forts !!

Novament els nens i nenes de l’escola del Parc, així com les seves famílies, han demostrat que podem tirar endavant reptes tots plegats. La fortalesa de la nostra escola és aconseguir que tots els membres que la formen siguin capaços d’unir les seves veus i els seus gestos en pro d’una causa comú, en aquest cas ha estat la celebració del “Dia Mundial de la Conscienciació sobre l’Autisme”. Molts de vosaltres heu respost a la crida d’elaborar el vostre molinet i fer-vos una foto en senyal de què tots els nens i nenes de l’escola i de la resta del món que es troben afectats per aquest trastorn, són part nostra, tots plegats entonem una sola veu. Seguidament us deixem un vídeo que és una mostra visual d’aquesta demostració de solidaritat.

Moltes gràcies per la vostra participació!

Si cliqueu damunt la fotografia, veureu la resta de collages

#totsjuntssommésforts  #acasaestemsegurs #aviatensveurem

1. Lourdes

Quina escola més bonica que tenim! Escola som tots, pares i mares, nens i nenes, mestres i personal del centre! Per una Escola Inclusiva ♥️ Gran Escola del Parc