Sol·licituds fora de termini – Beques Menjador

A partir del mes de setembre de 2020 les famílies podran demanar l’ajut de menjador en els següents casos :

1. Alumnat de nova matricula.

2. Unitats familiars que la seva situació econòmica s’hagi vist greument afectada per causa de força major i degudament justificada amb posterioritat a la finalització del termini ordinari de presentació,
       Es preveuen com a supòsits de variacions significatives:
      • defunció i/o d’un o d’ambdós responsables legals de l’alumne/a.
      • Privació de llibertat d’un o d’ambdós responsables legals de l’alumne/a.
      • Abandonament familiar d’un o d’ambdós responsables legals de l’alumne/a, inclòs separació.
      • Embargament de béns i/o rendes d’un o d’ambdós responsables legals de l’alumne/a. S
      • Situació d’atur sobrevingudes d’algun dels membres de la unitat familiar.
Aquestes sol·licituds es presentaran al centre escolar que les tramitaran  directament al Consell Comarcal, amb el model normalitzat i la documentació complementaria.