Segona edició d’Activitats Solidàries per la Marató de Tv3

El divendres 15 de desembre, un cop acabada la popular Rifa de Nadal de l’Escola del Parc (recordeu que enguany la recaptació és per comprar materials de robòtica), començarà la 2a Tarda Solidària.

Volem continuar col·laborant en la investigació, el lema d’aquest any:  La investigació pot canviar la història. Malalties infeccioses.

Som una escola col·laboradora i solidària.

Si voleu saber Què són les malalties infeccioses? , només cal que cliqueu a l’enllaç.

Les activitats planificades per aquesta tarda són: cursa per a totes les edats, sessió de Bollywood, sessió de Zumba, taller de cuina (elaboració de bombons d’oreo), Pinta cares (maquillatge), Pinta mans (henna), taller de xapes i imants, Conte contes en llengua anglesa, xocolatada …

Col·laborem tota la comunitat educativa, tant en la planificació com en la participació: famílies, docents, alumnes, personals PAS, servei i empresa de menjador Ecoataula, servei i empresa d’activitats extraescolars  Prat actiu,  Ajuntament.

Entre tots farem pujar el marcador de la Marató. Gràcies!