Reunió i Informació Menjador

Benvolgudes famílies,

El proper dijous dia 17 de setembre a les 17:00 h, es farà la reunió informativa del servei de menjador. En aquesta reunió s’explicarà el seu pla d’actuació i l’organització pròpia del servei.

La reunió serà telemàtica i us podreu afegir des de l’enllaç que es penjarà el mateix dia de la reunió, es farà un article a la web del centre i així evitem adreces electròniques errònies.

Us adjuntem els dos documents per a que feu una ullada prèvia.

Pla d’actuació MENJADOR – ESCOLA DEL PARC

ESCOLA DEL PARC LLIBRET FAMILIES 20-21

1. Josep

Hola! Possiblement no pugui assistir a la reunió virtual de dijous que ve pel que us demanaria que quan sigui possible, poseu els quadrants dels menús mensuals. D’aquesta manera, als pares ens aniria bé per poder planificar les compres per als àpats i sopars a casa. Sabem la problemàtica i l’exhaustiu treball que esteu fent pel que ho feu quan bonament pogueu. Moltes gràcies per l’enorme esforç que esteu fent. Josep, pare d’Aroa Puente.