Amb motiu de la diada de Sant Jordi, al cicle mitjà ens han visitat unes famílies voluntàries per fer-nos la lectura d’unes narracions moooolt interessants. Ha estat una estona molt tranquila en la que hem sentit com ens narraven diferents històries. Moltes gràcies famílies!!


