Què puc fer al pati?

Parlar, correr, saltar, riure, jugar, …… moltes coses. Però….. i si tenim més opcions encara?? Des de que hem començat aquest segon trimestre, a l’hora del pati podem escollir què fer entre moltes opcions. O bé gaudeixo al pati corrents i saltant, o bé aprofito un espai: potser l’espai saludable per fer jazz o zumba? O potser l’espai virtual per estar una estona a l’ordinador? I si vaig a l’espai de llegim una estona? Podré llegir, escoltar contes o fins i tot fer prèstec d’algun llibre per casa. I si em ve de gust fer esport? Doncs m’apunto a … fem una lliga?

Us deixem un tast d’aquests espais per gaudir en el temps de lleure.