Què hem fet al pati aquest març?

A través del projecte de pati d’engunay, durant aquest mes de març, l’alumnat ha gaudit de moltes activitats.

Els i les alumnes de 4t, 5è i 6è han participat en una lliga de hándbol, i els de 3r han fet iniciació!! Ha estat molt divertit, a més, poc a poc tots van aprenent a divertir-se i a no ser tan competitius. Els de 1r i 2n han pogut gaudir al gimnàs d’esports recreatius, s’ho han passat super bé amb les pilotes gegants, les cordes, els matalassos, …. També han seguit gaudint de la biblioteca i de l’espai virtual.

I com a novetat, els dijous han començat a fer servir jocs de taula i  jocs gegants.

Poc a poc anem avançant en aquest projecte tan engrescador. El proper espai…. circ!!!