Projecció del documental Most likely to succeed – “Necessitat i oportunitat de canvi”

Com ja sabeu, la nostra escola forma part del Programa Escola Nova 21, juntament amb més de 400 escoles del territori català. Des de la Xarxa Delta Llobregat Est, dins la qual el nostre equip impulsor està treballant, s’ha organitzat la projecció del documental Most likely to succeed, una pel·lícula molt inspiradora que mostra el dia a dia d’un institut dels Estats Units que segueix la metodologia de l’ensenyament basat en projectes.

Pensem que el documental pot ajudar a engegar un debat a la comunitat educativa que pot resultar molt profitós per a la nostra escola i pel sistema educatiu en general, ja que en el documental es poden veure pros i contres d’aquesta metodologia de treball, així com diferents punts de vista dels diversos agents que intervenen en el procés educatiu; famílies, professors, alumnes, equips directius, etc.

La projecció del documental serà el proper dimecres 15 de novembre a les 18h al Cèntric Espai Cultural d’El Prat de Llobregat. Està subtitulada!

L’acte està organitzat conjuntament entre l’Ajuntament d’El Prat de Llobregat i l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, dues de les ciutats amb centres educatius representats a la Xarxa Delta Llobregat Est d’Escola Nova 21. L’entrada és gratuïta.

Si voleu saber més sobre el documental podeu trobar el tràiler o la pàgina web oficial clicant als respectius enllaços.