Preinscripció curs escolar 2020/2021. ED. Infantil, Primària i ESO

A partir del proper dimecres, 13 de maig i, fins el 22 del mateix mes, es durà a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria.

A causa de les circumstàncies extraordinàries que estem vivint per la covid-19, la preinscripció dels ensenyaments abans esmentats es realitzarà de manera telemàtica del 13 al 22 de maig. S’obrirà, amb caràcter molt excepcional una fase presencial de presentació de sol·licituds del 19 al 22 de maig, als centres escollits en primera opció.

En tot el procés de realització telemàtica de la preinscripció us trobareu acompanyats/des per les escoles i instituts així que us farem arribar tot el suport per tal d’afavorir la preinscripció telemàtica, tal i com promou el Departament d’Educació de la Generalitat.

El proper dilluns, 11 de maig, es publicarà la resolució que regularà tot el procés. A partir d’aquesta data, doncs, disposarem de tota la informació, documentació i canals de comunicació que posarem al vostre abast per tal d’afavorir la preinscripció telemàticament.

Estem a la vostra disposició i compteu amb el nostre recolzament per a resoldre tots els dubtes que se us puguin generar per du a terme la preinscripció telemàtica. Engegarem aquest nou repte plegats/des.

Ben cordialment,

Les escoles i instituts del Prat de Llobregat