Període de Matriculació curs 18-19

Les famílies dels alumnes que han estat admesos al centre,  poden formalitzar la matrícula del 21 al 27 de juny.

Per poder demanar cita cal que entreu al formulari Doodle que adjuntem tot seguit:

La documentació que caldrà portar, a la secretaria del centre, el dia de la matrícula és la següent:

• 4 fotografies tipus carnet de l’alumne.
  • Fotocòpia de les vacunes i original del llibre de vacunes de l’alumne a matricular.
  • Altre documentació d’interès: al·lèrgies, DNI del segon tutor en el cas que no es va aportar a la sol·licitud de preinscripció, convenis reguladors en el cas de separació, etc.

Per qualsevol altre dubte podeu trucar al telèfon de l’escola 933791868.