Octubre: esmorzar sense residus!!!

Aquest mes d’octubre ja hem començat a l’escola el gran concurs dels esmorzars sense residus.

La classe guanyadora ha estat 4tB, i l’alumna que s’ha emportat una carmanyola de regal ha sigut Lucia Jiménez.

En aquest concurs és molt important la implicació de tothom, ja que l’objectiu és reduir els residus i aconseguir un pati net, no un pati ple de papers i plàstics. Volem que tothom s’acostumi a fer  ús de carmanyoles,  d’embolcalls reutilitzables o paper de cuina. Fora els plàstics i fora el paper d’alumini (la seva producció crea fums molt contaminants).

El paper de les famílies és molt important, així que us animem a que ens ajudeu a aconseguir els nostres objectius com a escola verda, una escola molt respectuosa amb el medi ambient.

Us recordem el funcionament d’aquest concurs en un parell de línies: un dia al mes i per sorpresa, totes les classes fan el recompte d’esmorzars sense residus, és a dir, aquells que no creen un residu que no es pot reutilitzar. No val film transparent, ni paper d’alumini, ni bosses no reutiltzables. La classe guanyadora obté un diploma, i fa el sorteig d’una carmanyola.