Noves mesures de prevenció per a la contenció del Coronavirus

Benvolgudes famílies,

Us deixem les noves  mesures publicades pel Departament d’Educació d’ahir dimarts 10 de març.

Les escoles i instituts del Prat hem recollit aquestes mesures en un mateix document, que també us el deixem aquí: Comunicat Covid-19 (1)

La situació actual de l’escola és ANUL.LAR LES SEGÜENTS ACTIVITATS:

• TEATRE ANGLÈS pels cursos de 1r i 2n (dilluns 16 de març) , 5è i 6è de primària (dijous 12 de març)
  • Sortida EL CIM DE LES ÀLIGUES per a l’alumnat de 1r ( divendres 13 de març)
  • Taller de LECXIT per alguns alumnes de 4t de primària. (tots els dijous de 16:30 a 17:30h)
  • Les REVISIONS DENTALS de 1r de primària (dijous 19 de març) i 6è (dilluns 23 de març).

Anirem informant dels nous canvis o situacions.

Recordeu ….

Què puc fer per protegir-me?

Per prevenir el virus, cal que apliqueu les mesures genèriques de protecció davant de qualsevol malaltia respiratòria:

• Renteu-vos les mans freqüentment (amb aigua i sabó o solucions alcohòliques 70%), especialment després del contacte directe amb persones malaltes o el seu entorn.
  • Tapeu-vos la boca i el nas amb mocadors d’un sol ús o amb la cara interna del colze en el moment de tossir o esternudar i renteu-vos les mans de seguida (amb solucions alcohòliques 70% o amb aigua i sabó).
  • Eviteu el contacte proper (almenys una distància de dos metres) amb persones que pateixen infeccions respiratòries agudes i presenten tos, esternuts o expectoracions, i no hi compartiu les pertinences personals.
  • Eviteu compartir menjar i estris (coberts, gots, tovallons, mocadors, etc.) i altres objectes sense netejar-los degudament.

No s’han de prendre precaucions especials amb els animals a Estat espanyol, ni amb els aliments, per evitar aquesta infecció.

Moltes gràcies!!