Microprojecte Els Parcs Naturals de Catalunya

Els alumnes de 5è hem volgut aprofundir una mica més en el tema del Medi Natural de Catalunya i hem fet un microprojecte sobre els Parcs Naturals d Catalunya. Per parelles hem escollit un Parc i hem buscat informació sobre la seva localització, extensió, fauna, vegetació, unitats de relleu i rius propers, activitats a realitzar, etc. Un cop hem tingut la informació hem redactat el nostre treball i hem elaborat un mural per tal de fer una exposició oral davant de tots els companys.

Ha estat un microprojecte molt interessant i hem gaudit molt fent aquest treball. Hem treballat de valent i tot que, encara ens posem una mica nerviosos quan hem de fer les exposicions, les mestres ens han felicitat per la feina ben feta i per l’esforç.

Si cliqueu a la fotografia podreu veure els murals que hem elaborat.