Membres electes – sector famílies

Voleu conéixer qui es presenta a les eleccions del Consell escolar?

Ainhoa Chueca

Sóc l’Ainhoa Chueca, mare d’una nena d’infantil 3 anys.

Trobo que és molt important que pares i mestres estem en la mateixa sintonia, perquè estem parlant de l’educació dels nostres bens més preuats: els nostres fills. Tenir l’oportunitat de donar veu als pares i aportar idees que puguin millorar i facilitar l’experiència dels nostres fills és molt important per a mi. Tinc molt clar que, per poder opinar sobre un tema, s’han de sentir totes les versions de la mateixa història, i, en aquest cas, no hi ha millor lloc per fer-ho que al Consell Escolar.

Tenim una escola d’un altíssim nivell, però sempre es pot millorar amb l’ajut de tots i noves propostes… i ganes no em falten d’ajudar a aconseguir un centre encara més potent, obert i inclusiu que el que ja tenim, per fer una escola encara més participativa on totes les veus tinguin el seu espai.

Xavier Pugès

Sóc el Xavi Pugès, pare de tres alumnes de l’escola. Des de que sóc a l’Escola del Parc he estat col·laborant en l’activitat escolar  i ara em presento a les eleccions del Consell Escolar per aportar el meu granet de sorra des d’una altra perspectiva. Considero que el Consell Escolar és un òrgan primordial pel bon funcionament de l’escola i és molt important que les opinions i les voluntats de les famílies s’hi vegin reflectits. Crec que tots aquests anys en la comunitat escolar m’han proporcionat un bon coneixement de l’entorn i crec que puc ser un bon valor com a representant de la diversitat de mares i pares a l’escola.

Miryam Lumeras

Em dic Miyiam Lumeras, tinc un fill a cinquè de primària i un altre que tot just ha començat Infantil 3 anys.

M’agradaria formar part del consell escolar per contribuir a continuar tenint una escola pública de qualitat, on els nostres fills puguin aprendre tot allò necessari pel seu futur, i el seu desenvolupament com persones, sense descuidar la nostre funció com a pares.

Carme López

Sóc la Carme López, mare d’ una nena de l’escola. La meva motivació per participar del Consell Escolar ve des de les ganes d’ aportar la meva experiència com a mare i sumar a la creació d’ una  comunitat educativa cada cop més enfortida.

Joana Bou

Em dic Joana Bou Suàrez, tinc un fill que fa primer i una petita que encara és a bressol. En la meva vida professional treballo en projectes d’acompanyament a escoles per tal d’incloure-hi la vessant emocional i la gestió de conflictes en el seu dia a dia.

M’agrada molt l’escola perquè és un espai únic per aprendre a conviure en diversitat, i penso que n’aprenem tant les famílies com també els nostres fills. També m’interessa la coeducació, per ajudar a nens i a nenes a créixer en una societat lliure de masclisme i racisme. Tinc ganes d’entrar al consell, poder recollir inquietuds i poder aportar constructivament des de la meva experiència.