Matriculació Curs 20-21. Infantil 3 anys

Benvolgudes famílies de l’alumnat Infantil 3 anys (Curs escolar 20-21),

La setmana vinent comença el període de matriculació (del 13 al 17 de juliol).

La matrícula es formalitzarà de manera presencial (de dilluns a divendres, de 09:30. a 11:30h), cal demanar cita prèvia. Podeu fer la vostra reserva a través del següent enllaç, estarà operatiu a partir de demà 9 de juliol.

Extremarem les mesures de seguretat pertinents (distància de seguretat, mascareta i rentat de mans amb solució hidroalcohòlica) en el moment d’accedir al centre.

Documentació a presentar:
  • Fotocòpia Targeta Sanitària Alumne.
  • Fotocòpia DNI/ NIE del 2n tutor (pare o mare, si no es va aportar a la preinscripció).
  • 4 fotos de carnet alumne.
  • Original i fotocòpia llibre de vacunes.
  • Altre tipus de documentació que es cregui convenient per a que el centre en sigui coneixedor.

Un cop finalitzi el període de matriculació rebreu, via mail, més informacions en relació al material que haureu de dur, entrevistes inicials, etc.