Material rifa Nadal

Us donem les gràcies a totes les mares i pares de l’escola que heu organitzat i participat a la rifa d’aquest curs, aconseguint els materials per a les cistelles, venent números, fent el sorteig i molt important! comprant números…Tots plegats heu aconseguit ampliar el fons de material de l’aula d’Educació Especial i d’aquesta manera afavorir, que continuem millorant l’atenció a la diversitat dels nostres alumnes.

Els materials adquirits estan orientats a desenvolupar les habilitats cognitives bàsiques: memòria, percepció, discriminació, organització espacio – temporal, concentració i atenció, estimular el llenguatge i la parla, les habilitats motrius i la coordinació visomanual, així com potenciar les capacitats lògico matemàtiques, la consciència fonològica i donar suport al treball de les emocions. Tanmateix s’han comprat materials destinats a elaborar d’altres adaptats a les necessitats dels alumnes (maquinari i material fungible):

– Mèmoris.

-Jocs d’orientació.

-Jocs de discriminació auditiva i visual.

-Puzles.

-Trencaclosques.

-Blocs lògics.

-Material per a treballar la coordinació visomanual.

-Seqüències temporals.

-Jocs per a construir paraules.

-Quaderns pel treball de la llengua (definicions, endevinaies, comprensió d’enunciats…)

-Contes populars.

-Adaptadors per a llapis.

-Construccions.

-Llibres pel treball de les emocions.

-Una plastificadora.

-Dues tablets.

-Maletí amb instruments musicals de percusió (treball del ritme, atenció i concentració)

-Material fungible: rotuladors, subcarpetes, fulls per a plastificar, plastilina, revisters, recanvis pel dimo…

-Dos carros per a transportar material en prèstec a les aules.