Llibres de text. Curs 15-16

Els llibres que estan marcats en blau són del Projecte d’Escola i no els haureu de comprar.
Els quadernets de Competències Bàsiques, de castellà i català, de tercer, quart, cinquè i sisè, seran la vostra contribució anual al projecte socialitzat de llibres d’aquest any. Els haureu de comprar i en acabar el curs es quedaran al centre.
La llibreria Athenea farà la venda de llibres, a l’escola, el dia 8 de juliol. De 10 a 13 i de 17 a 19h.
La primera setmana del curs, del 14 al 18 de setembre, per la tarda, necessitem quatre o cinc representes de cada classe, (de 3r, 4t, 5è i 6è), per a fer la revisió del llibres antics i la codificació dels nous. L’horari serà de 16’30 a 18h.

Si voleu descarregar la llista completa, feu clic.