LLibres de text 2019-2020

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem en format pdf tota la relació de llibres de text i material escolar pel proper curs 19/20. (Només s’ha de comprar el que està marcat en groc, tota les resta és socialitzat).

Les famílies que tinguin fill/es en els següents cursos – des de P4 fins a 4t de primària – hauran d’abonar l’import del material de matemàtiques EntusiasMAT abans del 6 de juliol de 2019.

L’import del material EMAT de P4 i P5 és de 28€ , i per a la resta de cursos de primària és de 55€.

La resta de llibres/quaderns/material escolar es pot comprar a l’escola (fa la venda ATENEA) el dia 10 de juliol  i recordeu que l’AMPA també estarà oberta per fer-vos el carnet de soci.

Paral·lelament a la compra de llibres/material, caldrà abonar l’import de la quota anual de material + projecte SORELL abans de l’inici de les classes del proper curs. L’import d’aquesta quota és de 65€ per P3 (Infantil 3 anys) i 55€ per a la resta dels cursos. Cal fer servir el mateix procediment de sempre (caixer o transferència bancària).

Llibres Curs 19-20 . Escola del Parc