L’Escola del Parc solidària amb la Marató de TV3

Enguany, la tarda del 16 de desembre, volem mobilitzar tota la comunitat educativa de l’Escola del Parc compartint plegats el lema Tots tenim un costat bo O molt bo! – La Marató 2016 de TV3.

La volem convertir en una festa col·lectiva i Solidària que tingui com a objectiu recaptar diners per a la recerca en l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques del cervell i la medul·la espinal.

Hi haurà activitats per a tothom, totes en família (nens/es, mares, pares, àvies, avis, tiets ….), no hi ha límit d’edat.

Hora Activitat Lloc Preu per participant
17:00 Correm o Caminem per la Marató!(aproximadament 800m – 1Km) Av del Canal – Parc fondo d’en Peixo – Escola 1€
17:30 1a Masterclass de Zumba Pista Poliesportiva 1€
1a sessió de ioga (aforament màxim 25-30 persones) Gimnàs 1€
1r Taller de cuina* (elaboració de torró xocolata i cacauet i torró de xocolata cruixent). Cuina *2€
18:30 2a Masterclass de Zumba Pista Poliesportiva 1€
2a sessió de ioga(aforament màxim 25-30 persones) Gimnàs 1€
2n Taller de cuina *(elaboració de torró xocolata i cacauet i torró de xocolata cruixent). Cuina *2€
17:30 a 19:00 Taller de manualitats Aula de 6è A 1€
17:00 a 19:30 Venda de manualitats realitzades pels alumnes de sisè a les classes de VIP de l’escola Pati

*Places limitades en el taller de cuina: 10 places a cada taller. És necessari que els nens/es vinguin acompanyats d’un adult.

Per molt modesta que sigui la nostra recaptació …. tot suma! I farem engrandir el marcador final de la Marató.

Gràcies per la vostra solidaritat i col·laboració.

Si voleu conèixer més sobre la Marató,  només cal que cliqueu damunt dels enllaços següents:

1. Esther Sánchez Pardo

És un orgull pertànyer a aquesta Escola i us felicito tant per la iniciativa com per l’exemple que incolqueu als meus fills.
    Eternament agraïda!!!!

Esther+Jan+Bruno

2. Mariangels Carmona

Bon diea! A la meva feina també posem el nostre granet de sorra participant amb la marató de tv3 organitzant xerrades i tallers i com l’aforament és petit aquest any hem fet la FILA ZERO per a la gent que s’ha quedat sense plaça o no ha pogut venir i que també volen aportar alguna cosa per a la marató.

Gràcies per aquesta activitat, és importantíssim que aquestes accions es visquin a les escoles

Una salutació