L’adaptació dels alumnes de P3 – Benvinguts!

“Tinc vergonya”, “ No vull anar a l’escola!”, “ Vull anar a l’escola!!!”, “M’ajudes?”, “Vull estar amb tu”, “ Ja sóc gran!”

Segurament heu sentit moltes d’aquestes frases els dies previs a l’inici de curs.

Moltes emocions barrejades: pors, nervis, alegria, dubtes… Els dies d’adaptació han estat intensos i els vostres fills han començat una nova etapa.

El primer dia van experimentar al vostre costat què és anar a l’escola. Ens va encantar poder compartir amb tots els pares aquest primer dia i els nens es van mostrar molt feliços.

Mica en mica ens hem anat coneixent. Hem jugat, hem compartit l’esmorzar, hem cantat cançons, hem escoltat contes…

Divendres ja tothom es mostrava tranquil i els plors han anat desapareixent per donar pas a la descoberta dels companys, de les joguines i dels espais.

Ja ha passat la primera setmana i els vostres fills aniran creixent mica en mica amb nosaltres, gràcies a la nostra ajuda, amor i amb la il·lusió de fer nous amics i tenir noves experiències. Pares i mestres tots a una, l’escola del Parc … una escola per créixer!