LA COMUNITAT DE GRANS VIU AMB ELS SEUS SENTITS A ROSSINI.

El passat dimecres i dijous la comunitat de grans vam poder realitzar un taller sensorial a partir dels sentits i el moviment.

Va venir a l’escola la Vera, una ballarina professional que treballa amb el Liceu i la Júlia, una professional del món de la música que treballa al Departament educatiu del Gran Teatre del Liceu. Ens van fer viure una experiència meravellosa “molt diferent i interessat”, segons van valorar els propis alumnes, en la qual vam fer un viatge amb els nostres sentits per diferents gustos com el dolç, el salat, l’amarg i l’àcid.

Vam poder connectar el món de la cuina amb els sentits i amb les emocions.

Gràcies al projecte Komtü aquest curs el Liceu ens ha ofert la possibilitat de treballar les emocions a partir de la música.

Aquí us deixem l’enllaç amb les fotos de la sessió.

Seguim creant.

Mª José Lorenzo